let's Story-mory

Sunday, June 30, 2013

sebulan bergelar pelajar semula

Assalamualaikum w.b.t. Alhamdulillah, dh nk masuk sebulan aku berada di bumi melbourne (merbok) as a law student. tehee. Study law? best. especially LAW 016. Paling tettttt, CSC 038. Aku mcm eh dh kenape bdk law kena study computer? habaq mai.*sigh*. Even aku ambik law, but tk smestinya aku akan jadi lawyer. er, boleh mcm tu? HAHA. apa-ll pon aku akan terus berusaha tanpa memikirkan masa lalu dan masa depan. For time being,just go with the flow and score as best as you can. Malas nk pikir banyak yg aku tau aku nk jadi best student dlm faculty. see? best student okay. Top ten pon boleh la kan among hundreds something. Till we meet again. Pray for my success guys :) btw, aku sdg menunggu panggilan temuduga untuk pharmacist. Still tk berharap sangat. Hanya berdoa yg terbaik untuk diri aku ne.



Quote of the day : Live life to the fullest! Make a difference in your life and the lives of others :) 

No comments:

Post a Comment