let's Story-mory

Tuesday, January 29, 2013

Wow, fantastic baby!

Hai anda dan anda sekalian. Sihatkah? *tampaq daiii sikit nk rasa temperature*. Sudah lama rasanya tak menghupdate blog ne. *shuhhhhhhhh* tiup habok sikit. Lately mmg banyak benda yg tak terduga terjadi. It's OK. I believe pasti ada hikmah disebalik ini semua kan?Just stay strong and calm. The most important is keep on praying. Yeah. So kebelakangan ini hidup aku mmg penuh dgn ke-various-an *means kepelbagaian*.  Malas nk cerita sangat so just straight to the point currently aku TERminat BIGBANG. What? K-pop again? hello anda, 'TER' means tak sengaja la *aik, boleh pulak mcm tu erk*. To be honest aku mmg tak minat sgt. *angkat kening tangan di pinggang*.Minat sikit-ll je tak la sampai nak tau semua info and nk ikut semua tour depa nuhh. Kiranya bukan 'die hard fan la'. Dulu minat SUPERJUNIOR. Selang beberapa hari dah pandai layan RUNNINGMAN and now BIGBANG. Apakah? aku tak kisah nk minat mana-ll retis pon as long as music depa catchy, kena dgn soul kira on la tu kan.Siapa kita nak suka-ll atau benci-ll org kan?






Hah, ne la BIGBANG. *mohon jgn mintak aku introduce sorang-ll sbb aku tak kenai pon*.Antara lagu depa yg syok, *secara personalnya* adalah BLUE,FANTASTIC BABY and MONSTER. Yg len tak sempat nk dengaq lagi sbb dr hari tu aku keep on playing the same songs on the playlist. *Insya-Allah akn menyusul kemudian HARU-HARU kot*


Ok peeps. Got to go now. Jika ada kelapangan akan diupdate lagi yo. Before tu nk share sikit quote buatan aku  *i don't know la ne dikira quote ke tak*

"Air mata tidak dapat selesaikan masalah tetapi sekurang-kurangnya dapat melegakan sedikit perasaan"

No comments:

Post a Comment