let's Story-mory

Wednesday, January 2, 2013

S.A.H.A.B.A.T S.E.L.A.M.A.N.Y.A

Hello u'olls. next entry for today *memandangkan kerjaku hanya goyang-kaki*. Tu la Wanie, dulu bukan main tanak berblog bagai. Now see! aku yg rajin meng-update pulak. Back to the story. Memandangkan aku takde benda hot pon nak share tapi jari ne asyik gatal nak menaip jom la berkenalan dgn classmates aku yang awesome,rugged,baik hati, periang, etc. *marah pulak budak kelas lain nanti*. Scroll down please :)

*mulakan dengan Presiden dan vice-press kelas 5 BRILLIANT yg secocok*
NAUFAL HIDAYAT
NOOR HANEEM
The boboys kelas ne memang melebihi gegirls. de'olls 13 kami pulak hanyalah 10. Jom kenal-ll >
 sila ikut urutan: AMIN,FIKRI,HILFA,BOTAK,KHALIL,MUD,HAFIZ,DIN,ADIB,AIMAN dan AZAM.
 *beliau tiada di dlm gambar, harap maaf*

Gegirls pulak : ME,ALIA,HANEEM,INA,FAEZAH (g),FAEZAH(c) ,ASHIAH dan ERA. 
                      *polis, era hilang. mana era?*







>taraaa. patut la hilang. sibok gelak rupanya. Memperkenalkan  ERA SYAHIRAH. 








Finally, ne la KHAIRUL AZAM *yg pegang kotak tu*. nasib la aku ne baik boss, upload jugak pic kau even kau sibok sana-sini.
Kelas kami ne memang nakal. but tak la noty sangat u'olls. Suam-suam kuku ja. Ya-Allah, Engkau limpahkanlah rahmat dan kasih sayang-Mu kpd kami. Berilah kejayaan yg terbaik untuk kami dlm SPM 2012. -AMIN- One more thing, budak kelas aku ne cita-ll semua nak hebat, taknak kalah punya. Ada yg nk jadi chemical engineer, electrical engineer, aerospace engineer la *sila angkat tangan sape yg terasa*. Semua pangkat dari cucu sampai moyang engineer pakat nak rembat. Ada jugak yg nk jadi interior designer, lawyer,doktor ,etc. *sorry, ta ingat semua la*. Tak kira la nk jadi  angkasawan sekali pun aku selaku kawan mendoakan yg terbaik untuk kita semua. All the best to BRILLIANT'S DA LEGEND. Jom usha muka pelik one by one >

THE MAKING OF WORLD WAR-ll


:: Jutaan terima kasih buat en. Fesbuk milik ANNE MIRAE, NAUFAL MUD dan NAZIRUL AFIQ::
                              *mohon maaf kerana merompak gambar di situ*





p/s ; budak kelas aku memang semua sihat-ll ja. well, selalu nk jadi yg terawal dekat DEWAN SELERA. 
      ~babai u'olls. Flying kiss sikit~








No comments:

Post a Comment