let's Story-mory

Tuesday, January 1, 2013

Pengangguran berleluasa

Hai semua. Hari ne 2 JANUARY 2013 aku kembali aktif di blog. sebelum ne pernah je, but aku ne kan pemalas tahap jingga.Amat suka untuk menegaskan di sini bahawa setelah tamat menduduki SPM 2012 aku merupakan seorang penganggur terhormat*hormat la sangat*. Malangnya aku tidak dapat tawaran drp mana-ll pihak even dr PLKN, INTEC,INTI,UTP, AIR ASIA ,MENTOR ke hape *mcm mna nk dpt, apply pon tak*. Memang niat hati nk kerja cari pengalaman, duit sendiri and so on but misi pertama aku belum selesai ya. Aku pon lantas mengikut jejak sahabat yg lain dgn menulis blog di kala menganggur. HAH, so blog ne penuh dgn bekas-ll budak FORM 5 HARMONIOUS. Aku ne tak la pandai berblog bagai *so sorry kalau anda rasa saya annoying*. Cakap pasal tawaran, some of my friends yg bertuah sudah pon selamat mendaftarkan diri masing-ll di INTI, INTEC and so on.Meh kita tengok sama-ll sahabat aku yg tak pegang tittle 'penganggur' 



yang biru tu AYUNI FARAHANI. telah berjaya mendaftarkan diri beliau di INTEC. sekalung tahniah di ucapkan


Yg tudung hitam tu `AFIQAH AMIL. Dia pulak sambung dekat INTI.
 Lastly, mari berkenalan dengan ahli kelas kesayangan, kecintaan dan kerinduanku 5BRILLIANT. taraaaa *semua ada kecuali AZAM yg sibok vocation sana-sini  menjelang hari-ll akhir SPM *
Majoriti boys kelas aku melanjutkan deoll' punya cuti di PLKN. pihak gegirls pulak hanya menghantar seorang ja wakil ke PLKN iaitu ALIA ELIANI *yg tudung putih tu*
























5 comments: