let's Story-mory

Thursday, August 15, 2013

S.T.R.E.S.S

Pejam celik,pejam celik dh nk masuk 3 bulan aku dekat sini. You know what? makin lama makin susah. Haish, kadang-ll rasa mcm nk tukaq course! tapi bila pikiaq balik harapan mak ayah, bila pikiaq balik segala penat lelah aku siapkan asimen... MERUGIKAN JA.Sejujurnya 3 bulan aku di sini benar-ll mengajar aku bahawa bukan senang menjadi manusia, dan bukan senang nk jadi "lawyer". dan secara tiba-ll minat aku untuk mnjadi lawyer lesap begitu saja .mampus! Aku ne merupakan sejenis manusia yg cepat bosan dgn sesuatu. Jadi apa yg aku nk jadi sebenarnya? ZzzZZZZZZ.Kadang-ll rasa hidup ne mcm manusia yg tanpa arah tuju dan sentiasa menempah maut. Come on Wani! Dan  for the time being, aku memang takdak masa lansung untuk bercinta apatah lagi untuk mendirikan rumah tangga. Aku tamau org yg tak bersalah mati kebuluran kerana aku tk sempat prihatin terhadap mereka. HAHA. k, entry hari ini sumpah tak waras :)



1 comment:

  1. wani..how difficult the challenges we must finish what we choose!do it until we get what we want.ok?

    ReplyDelete