let's Story-mory

Sunday, January 6, 2013

Ku Akuiii


Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik-baik cinta ini
Kini ku rasa kehilangan
Kusedar betapa pentingnya kau disisi
Yang slalu ada
Yang slalu rindu
Terhadap diriku

Hai u'olls semua. Hari ne mesti semua tak sabar nk tunggu AJL kan? angguk sikit nk tengok. Dah hayati lirik kat atas tu? aik, jgn jual glosip pulak. Ne bukan warkah cinta aku ke hape. Ne lagu yg si Hafiz ne akan nyanyi mlm ne tau. Tak tau? hah, kantoi tak tengok promo kat TV 3. Dok tayang selalu kot. Ok la meh nk share sikit. Lagu ne tajuknya KU AKUI. Yes, aku sangat minat lagu ne. But, ne tak merangkumi total lyrics la. *aku ambik part-ll yg aku suka ja* Kalau nk yg versi penuh tunggu mlm ne ye.*harap-ll hafiz menang la ape-ll awards pon*. Dah penat dah dok pot-pet.Jgn lupa nk tgk pulak mlm ne. Pukul 8 tu dh siap-ll sembahyang, pakai lawa-ll dok depan tv siap-ll tau. Pegang la banner untuk feeling ala-ll kat Stadium Bukit Jalil.


P/S : Selain Hafiz, saya turut meminati Black, Azlan and the Type Writer dan jugak MOJO

No comments:

Post a Comment